Нд, 05.05.2024, 08:23
Ви зайшли як Гость | Група "Гості" | Мій профіль | Вихід

Житомирський обласний молодіжний центр праці

 
Меню сайту
Архів новин
Форма входу
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Положення

Положеня про Першу спеціалізовану  виставку

"Освіта та кар’єра – Абітурієнт 2010” (скачати)

 

23, 24 та 25 квітня 2010 р. в   м.   Житомирі  у приміщенні бізнес-центру «ІМПЕРІАЛЪ» відбудеться: Перша спеціалізована виставка "Освіта та кар'єра – Абітурієнт 2010".

Організатори: Обласний молодіжний центр праці, Центр Розвитку «ЛІДЕР КОНСАЛТ», ресторан «Імперіалъ». За підтримки обласного управління освіти і науки України, Обласного центру зайнятості, обласного управління у справах сімї, молоді та спорту.

1.Мета виставки - Створити площадку для обміну інформацією про  навчання, розвиток, працевлаштування та підбору кадрів Житомирського регіону. Залучити молодь до  активної життєвої позиції у виборі майбутньої професії. Актуалізувати можливості професійної підготовки та профоорієнтації населення регіону.

2.Відвідувачами виставки будуть старшокласники 33 шкіл Житомира та області,  учні старших класів з районів,  студенство, молодь, підприємці, керівники організацій, вчителі, менеджери з персоналу. (ротація близько 7000 чоловік за 3 дні). Вхід вільний.

Програмою виставки передбачено проведення семінарів та «круглих столів» з проблем у сфері освіти, працевлаштування молоді та підготовки кадрів для підприємств регіону.

3.Тематичні розділи виставки "Освіта та кар’єра    Абітурієнт 2010.

(Близько 40 учасників-експонентів):

1.      Вищі навчальні заклади Житомира та України;

2.      Професійно-технічні навчальні заклади, школи, коледжі;

3.      Бізнес-освіта; 

4.      Навчальні центри та спеціалізовані курси;

5.      Навчання за кордоном;

6.      Навчальна, ділова та бізнес-література;

7.      Дистанційна освіта;

8.      Ярмарка вакансій від обласного центру зайнятості, кадрових та рекрутингових агенцій, провідних компаній регіону, тимчасова зайнятість та робота на літо ;

9.      Молодіжний туризм.

10.  Спорт, фітнес, танцювальні клуби.

11.  Профорієнтаційне тестування та консультації щодо працевлаштування;

12.  Підготовка до випуского балу(вечірні сукні, прикраси, салони краси, косметичні компанії).

В Програмі:

  • Виставка експонентів(35-40 учасників).
  • Круглий стіл фахівців з виховання, навчання та управління кадрами «Проблеми та можливості управління людськими ресурсами у сучасному світі» ,
  • майстер-класси фахівців з управління та підготовки кадрами,
  • профорієнтаційне тестування,
  • ярмарка вакансій,
  • конкурс професій;
  • концерт самодіяльних коллективів від навчальних закладів,
  • фуршет для учасників-експонентів.

 

 

 

4.Склад учасників-експонентів:

ВУЗи, коледжі, професійно-технічні училища, курси, державний центр зайнятості, кадрові та рекрутингові агенції, тренінгові та консалтиногові компанії, сайти, спортивні, фітнес та танцювальні, цога клуби, страхові, туристичні компанії, магазини книжні, молодіжного одягу, вечіриих суконь, прикрас (до випускного балу),  компанії-роботодавці.

 

5.План проведення виставки:

 

23.04.2010 р. Перший день:

 

08.00-09.00     розміщення учасників-експонентів

10.00-10.15 Урочисте відкриття виставки.

11.00-11.30 Пресконференція

12.00–16.00 Круглий стіл «Проблеми та можливості управління людськими ресурсами у сучасному світі». Учасники: керівники підприємств області, менеджери з персоналу, підприємці, вчителі, директори шкіл, заступники з навчально-виховної роботи, ректори та директори навчальних закладів. Експерти теми: фахівці з підготовки та підбору кадрів, предствники Обласного Центру Зайнятості.

16.00-18.00 Презентація учасників-експонентів.

19.00 Завершення першого дня

 

24.04.2010 р. Другий день:

 

10.00-12.00 Презентація учасників-експонентів.

12.00-14.00 Майстер-класи фахівців-представників професій.

14.00-16.00 Конкурс професій.

16.00-17.00 Вікторина «Знаю професію».

16.00-18.00 Концерт самодіяльних колективів від навчальних закладів.

18.00-19.00 Збір учасників

19.00-21.00 Фуршет

 

25.04.2010 р. Третій день:

 

10.00-12.00 Презентація учасників-експонентів.

14.00-14.30 Лотерея, розіграш призів від учасників виставки

14.00-16.00 Продавження виставки

16.00-17.00 Вікторина «Знаю професію».

16.00-18.00 Закриття виставки

18.00-19.00 Виїзд учасників

 

 

 

 

Заявки на участь учасників-експонентів та сплата організаційного внеску прийимаються до 10.04.10, 18.00, генеральний, ексклюзивний спонсор – до 10.04.10 до 14.00, відвідувачі приходять на виставку без реєстрації.

Учасники майстер-класів, конкурсу професій, презентацій реєструються до 15.04.10 до 18.00

Учасники круглого столу реєструються до 22.04.10 до 14.00

Учасники концерту самодіяльності реєструються до 10.04.10 до 14.00.

Заявки приймаються за адресою: вул. Кафедральна, 8,  або по e-mail: zt-omcp@ukr.net leaderconsult@ukr.net

 

 

7.Організаційно-фінансові умови:

 

Організатори забезпечують належні  умови для представлення експозицій учасників-експонентів, викладені у Додатку № 1 до даного Положення.

Для відвідувачів – вхід вільний.

Для учасників-експонентів умови участі визначаються згідно обраного пакету послуг (Додаток №2).

Для учасників майстер-класів, конкурсу професій, презентацій, умови у Додатку № 2.

Спонсори та партнери виставки мають право на розміщення реклами на носіях виставки згідно обраного пакету (Додаток № 2).

Інформація про виставку  буде розповсюджуватися через ЗМІ, інтернет за 2 тижні до початку та після проведення.(Додаток №3)

 

8.Порядок реєстрації учасників-експонентів, спонсорів та відвідувачів та ін.:

Заявки на участь учасників-експонентів та сплата організаційного внеску прийимаються до 08.04.10, 18.00, генеральний, ексклюзивний спонсор – до 03.04.10 до 14.00, відвідувачі приходять на виставку без реєстрації.

Учасники майстер-класів, конкурсу професій, презентацій реєструються до 15.04.10 до 18.00

Учасники круглого столу реєструються до 22.04.10 до 14.00

Учасники концерту самодіяльності реєструються до 10.04.10 до 14.00.

Заявки приймаються за адресою: вул. Кафедральна, 8,  або по e-mail: zt-omcp@ukr.net, leaderconsult@ukr.net